reklama

Zviera

Rád by som napísal príbeh o sebe. Chcel by som aby všetci pochopili aký som bol. Netúžim byť slávny. Nepožadujem od ľudí aby ma oslavovali. Iba jedno chcem ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Keď umriem myslite na mňa v dobrom. Viem, že som urobil veľa zlých vecí. Ale už ich po smrti neurobím, lebo nebudem mať šancu. Tak si to uvedomte a nechajte ma tíško spať a nebuďte ma z večného spánku. Bol som tu. Chcel som žiť ako človek. Ale dospel som k názoru, že človek je len zviera a tak som nemohol ináč. Veľa z vás vďaka mne utrpelo veľký žiaľ. Som si toho vedomý ako človek, ale nie ako zviera. Konal som len podľa toho ako som bol naprogramovaný matkou prírodou. Nechcem sa skrývať za holé frázy. Ale je to pravda. Bol som súčasťou prírody. Nemohol som konať inak. Viedli ma inštinkty. Robil som veci, ktoré ľudia odsudzovali alebo opovrhovali nimi. Ale zamyslite sa nad tým trochu. Bolo to až také kruté? Však som robil iba také veci, ktorých by ste boli schopní aj vy. Spamätajte sa! Som taký ako vy. Netrúfal som si súperiť s tým čo mi bolo dané. Veril som iba v to, že raz to niekto pochopí a povie mi. Si ten, ktorý nikdy neklamal seba ani iných. Nehral si rolu, ale život. Vedel si prijať aj tienisté stránky svojho života a nehanbil si sa za ne. Tebe patrí úcta a nie vyhnanstvo. Až do konca života som veril, že príde niekto taký a povie mi slová, ktoré by boli pre mňa vykúpením. Nestalo sa. Umieram s pocitom, ktorý si netrúfam opísať. Som po smrti, ale všetko ma bolí. Zomrel som ako zviera. Nikým neľúbený a nikomu nechýbajúci. Je to o to smutnejšie, že som nemohol nikomu veriť. Všetko som nechal na koniec. Neuvažoval som osebe. Iba som žil!

Jozef Snyapek

Jozef Snyapek

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto moze sudit a nebyt sudeny, nech sa mi ozve. Hladam dokonalost vo vsetkych smeroch.Feedjit live traffic map

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu